torsdag 21. mai 2009

Kaker..

Jeg har laget 4 stk kaker i dag. 3 blir vist frem her, den 4. ligger på hjemmesiden min under voksen-voksen kaker..(tørr ikke legge den her, hihi)

1. kake ut er ei marsipankake som skulle være Hanna Monatana eller High school musikal inspirert, noe med noter og mikrofon. Så da måtte det jo bli det...Innhold: jordbær og vaniliekrem, dekket med krem og marsipan.
Gitaren er skjært ut på frihånd - så perfekt er den ikke, men jeg syns nå det var et bra første-forsøk:-)

Mikrofon er inspirert av playstation singstar..litt border og stjerner må jo med..


En kake til legesenteret der jeg jobber. Har lovet å ta med ei kake i morgen...Innhold: jordbær og valnøttkrem - dekket med krem og marsipan.

La du merke til de "avrevne" fingrene inneblandt rosene? hihi, når det er flere leger der må de jo kunne sy de på rett person igjen, hihi..

På siden av kaken er det også en liten bord...

Barbiekake - utrolig dårlig bilde, men jeg får nå ikke til å ta fine bilder med det nye kameraet....bare litt irriterende..men man ser da ca hva det er...
Marsipankake med jordbær og vaniliekrem, dekket med krem og da marsipan.






3 kommentarer:

Irene sa...

Jasså, du måtte til med noe ekkelt innimellom rosene, du også? *ler*
Herlige kaker!!

Elins Cards and other handscrafts sa...

De avrevne fingrene var stilig Hilde... Flotte kaker du har laget ;o)

Agnetha sa...

Flotte kaker Hilde. Nå må jeg innom hjemmesiden din så jeg får sett den siste kaka di' *ler*

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din