tirsdag 29. desember 2020

Dåpskort

En av mine aller beste venninner ble bestemor i sommer, og da måtte hun jo ha med seg et spesielt kort til dåpen. 
Kortet er laget etter inspirasjon fra et kort jeg fant hos Hobbykunst Norge.
Hjertet er av isopor, som jeg har brukt Tim Holtz sine stensiler, samt Gesso. Farget dette etter det ble tørt med Distress. 
Blomster, perler, bånd og tyll om hverandre. 
Innsiden har fått tekst og navn på den lille søte prinsessen. Samt et skrivefelt som bestemor kunne skrive en personlig hilsen på. 
Dagen har vært, og jeg vet det var en fin dag for både foreldre og besteforeldre. 
Gratulerer så mye med dåpsdagen til Maiken. 

Takk for at du tittet innom, skriv gjerne en liten hilsen, da blir jeg veldig glad. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din