søndag 20. desember 2020

Bursdagseske

Svigerinna mi hadde bursdag i går, og i den forbindelse laget jeg en eske til å ha kort og tags i. Og selvfølgelig fylt med både kort og tags. 
Malen fant jeg her
Esken er enkelt pyntet, og jeg har brukt Maja ark. 
Inneholder 4 store kort, 2 småkort samt pakkelapper til jul. 
Kortene jeg laget: 
Dette kortet har jeg laget etter inspirasjon etter kurs jeg var på med Yasmin. 
Ett elefantkort, med stempel jeg fikk lånt av Hanne. 
Et enkelt lite julekort
Julekort: 
Små pakkelapper:
Og 2 småkort: 
Gratulerer med dagen, Heidi. 
Håper du ble fornøyd med gaven :-)

Takk for at du titter innom, skriv gjerne igjen en liten hilsen, da vil jeg bli glad :-)






 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din