lørdag 27. juni 2020

En klem til deg...

Jeg laget for en liten tid tilbake ett "klemme-kort" til ei venninne. Fikk da en liten kommentar på at det var flere som ønsket seg en klem - i denne koronatiden. 
Så, da laget jeg en klem til jeg. 
Denne klemmen var til en mann, så, lite blomster og bling på denne. 
Men, Tim Holtz filmstripe og litt charm passet bra til disse røffe papirene
Klemmen ble overrakt i helga - og satser på at den smakte godt 
Inni har jeg stemplet en "gjør det sjøl klem", så kan man klemme så mye man vil hehe. 
Takk for at du titter innom bloggen min, legg gjerne igjen en hilsen så jeg ser du har vært her - så stikker jeg innom deg også. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din