tirsdag 16. juni 2020

80 år

En kollega trengte et kort til bestemor. Hun er glad i blomster og strikking var "oppdraget". 
LaLaLand har mange flotte damer og menn og denne frøkna med kjole syns jeg passet for anledningen. Fargelagt med Copic (ha desverre ikke skrevet ned hvilke farger, men kjolen ble rosa, jakka og hårbåndet rødt, og sko og hår ble grått. 
Jeg har strikket en liten lapp som er limt på, med grillpinner som strikkepinner, blomster og bånd hører jo med. 
Innsiden har et skrivefelt på høyre side, og på venstre side er det en liten pengelomme - der pengene kan stikke opp foran teksta. 
Teksten fra Papirdesign passet jo så godt (satt sammen av flere forskjellige stempler). 
Baksiden er som (nesten) alltid laget i samme oppsett som de 3 andre sidene.
Takk for at du titter innom bloggen. Legg gjerne igjen en hilsen så jeg vet du har vært innom. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din