lørdag 14. desember 2019

Sigrid er 50 år

Hei igjen. 
Jeg skal i 50 års lag i dag, til kjære snille søte Sigrid. 
Vi har opplevd kun store ting sammen, blant annet dro vi på toppen av Norge sammen og har i den forbindelse blitt ganske så gode venner. Vi sees nok ikke veldig ofte, men dog, kontakt med hverandre hver dag. 

Setter stor pris på å få lov å bli med på feire nettopp bursdagen din Sigrid. 
Jeg måtte jo lage ett personlig kort å ha med meg - og hva passet vel bedre til "Strikke"-Sigrid (superduper med strikkepinnene) enn Hängler & Wings - Stickflicka. 
Kortet er laget med en liten kant i ryggen, nettopp for å få på noen blomster inni også, slik at kortet ikke spriker. 
Strikkejenta er fargelagt med Copic - listet opp litt lenger ned i innlegget her. 
Arkene kommer fra Maja Design. 
Tekststemplene utenpå er fra Papir Design.
Copic farger brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E00, E95, E93
Hår: E29, E27, E25, E23, E21
Kjole: BG75, BG72, BG70, BG02, BG01, BG000 og blender for prikkene. 
Bukse : C1
Strikingen: BG99, BG96, BG93, BG90
Kvistene er Confier Twig fra Craft & You
Perler fra Kort & Godt. 
Innsidestemplet kommer fra North Star stamp, og med plass (som dere ser) til en personlig hilsen til jubilanten. 
Baksiden, som alltid med stempel laget av..og med samme ark og oppsett som de andre 3 sidene. 

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen, så ser jeg du har vært innom - så stikker jeg også innom din blogg en tur. 

Nå må jeg stikke - skal i 50 års lag 😉😊😊😊😊

Hilde

1 kommentar:

Mariann Jakobsen sa...

For et herlig kort! Dette ble nok schnuppa Sigrid glad for kan jeg tenke meg.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din