søndag 29. desember 2019

Et enkelt julekort

DT Hverdagsnett

Oppgaven denne måneden er CAS - Clean and simple.
Da skal det være veldig lite pynt, rett og slett rent og enkelt, direkte oversatt. 

Denne månedens sponsor av stempel er All Dressed Up
De har mange fine motiver de - og jeg fikk denne gangen disse to "turtelduene". 
De er fargelagt med Copic tusjene mine. 
God Jul er dies fra Papirdesign - og jeg har brukt den uten skyggen som følger med. 
Inni har jeg stempel fra Ett trykk (Norsk stempelblad) som desverre ikke er i drift lenger). 
Har laget plass til en liten personlig hilsen inni kortet her. 
Kortet er laget med åpning opp istedet for på siden, så derfor kan kortet stå på en peishylle eller henge på en snor om mottaker ønsker dette. 
Copic brukt: 
Hud: E13, E11, E21, E95, E00
Hår: E18, E19, E07
Hårhøyle: E 37, E34
Genser/lue/bukse/rød del av pakke: E07, R24, R22
Hans genser: B05, B02, B01
Bukser og pakke: B99, B97, B95, B93, B91
Grønn pakke: G99, YG67, YG63
Pakkelapp: B01
Glitterlim er også brukt. 

Inne i bloggen til Hverdagsnett finner du flere CAS kort akkurat nå. Løp innom der også, få inspirasjon til å sette igang med produksjonen selv. 
Takk for at du titter innom meg

Hilde

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din