mandag 15. januar 2018

Vinterkort

CMN#93 Moodboard: 

Januar er kommet, og det er på ny klar for utfordring i CopicMarkerNorge bloggen. 
Her kommer mitt bidrag til inspirasjon i utfordringen CMN#93

I utfordringen ligger det et mooodboard, og jeg har valgt skøytene og snømannen som min inspirasjon. 
Basen er av Bazzill, og pyntearket er fra Pion. Dette har jeg først brukt sandpapir på. Både på arket og på kantene. Jeg har også Brukt Tim Holtz stensiler sammen med hvit Gesso. SYns ikke så veldig godt på bildet her, men under Tim Holtz trærne er det malte Gessotrær, og det er også noen stjerner som er malt på. 
Stemplet mener jeg kommer fra Serendipity Stamps, kjøpt for mange år siden. Fargelagt med Copic: 
Genser: E59, E27, E25, E23, E42
Nese/Kinn: E95
Snømann: T2, T0
Bakgrunn: B000 + blender på et tøystykke - "stemplet med tøystykket fyllt av blender for å få litt urolig bakgrunn - syns kanskje ikke så veldig godt). 
Har brukt en del dies på dette kortet: Lalalan tre, samt også et Tim Holtz tre. Begge type skøyter kommer fra Tim Holtz, mens gjerde er fra Magnolia. MS punch på snøstjernene, og osteklut som "snø" 
Arket som er stemplet på, er kantet med Distres Vintage Photo. 
Innsiden er laget på samme måte som fremsiden - også her har jeg lekt litt med Gesso, stensiler og sandpapir. Ikke enkelt å se det, da det er satt på så mye utenpå, men det var morsomt å lage det. 

Håper du har blitt inspirert til å bli med på utfordringen hos CopicMarkerNorge. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din