fredag 15. desember 2017

Snømanns jul

Snømanns jul

Det blir da stadig noen julekort laget i mitt hobbyrom. Men dette kortet ble laget på Totentreffet jeg var i oktober. Hvertfall fremsiden ble laget - så måtte jeg fortsette med innsidene når jeg kom hjem.
Snømennene er fra Wipper Snapper og er fargelagt med Copic: 
Rødt: E18, E07, R24, R22
Sko og skjerf: E57, E55, E53, E51
Snø: C2, C00
Himmel: B00+blender
Hatt: C9, C7, C3, C1
Vest. YG99, YG97, YG95, YG93
Dies fra Papirdesign (god jul)
Memorybox (votter)
Wish (sirkel)
Det nydelige papiret er fra Autentiske, sammen med helt vanlig Bazzill. 
Stemplet er fra juleplaten fra Norsk Stempelblad. 

Takk for at du er innom bloggen :-)
Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din