fredag 29. desember 2017

Julekurv

I Ett trykk - tror det måtte være i juleutgaven deres, så jeg et flott julekort med en julekurv fyllt av blomster. Så da måtte jeg prøve ett selv også. 
Det er ikke så mye mer enn selve julekurven man trenger på et slikt kort, da det fort kan bli litt mye også. 
Jeg har brukt Pion ark og Magnolia ark . Stmeplet er vel også fra Ett trykk
På innsiden har jeg laget en ekstra fold, med hull i, akkurat stort nok til å holde ett flaxslodd. 
Innsiden har så mye pynt på seg, i arket, at her har jeg egentlig ikke gjort noe som helst. Kun stemplet på en tekst, og skrevet på en julehilsen. 
Dere må ha en fortsatt flott romjul, så sees vi vel på nyåret. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din