tirsdag 4. april 2017

Veske til konfirmanten

Konfirmasjon - dette er en stor dag for alle, både for konfirmanten og foreldre og alle andre i forbindelse med ungdommen. 
Vi nærmer oss tid for nye konfirmanter, og jeg fikk se denne fantastisk flotte vesken som har mal liggende på Ingunn sin kortvegg på Facebook

Denne må være kjempekjekk å ha som enten gave-eske til smykke, eller til penger/gavekort. Har laget denne her, kun som en mal til meg selv - men når ei slik veske skal brukes som konfirmasjonskort/gave, vil jeg også lage ved et kort som passer oppi, hvor man kan skrive en liten personlig hilsen. 
Veska er laget av Bazzill og pynteark fra Pion. Pynta med blomster og blader, samt charms, blonder, perler og bånd. 
Veska kan stå, og som dere ser er det jo plass til litt nedi veska. 

Lokket er festet med en liten magnet slik at den holder seg igjen. Denne har jeg ikke skjult under papiret - det gjør jo ikke noe at den metall-låsen syns. Det gjør det jo på våre vesker også 😁

Slik ser da vesken ut inni. Veske med 2 lommer og god plass til en gave og et lite kort med personlig hilsen på. 

Materialliste: 

Papir: 
Bazzill
Pion: Pansy 
Maja Design: Summertime

Pynt: 
Perler: Papirdesing
Bånd: Papirdesign
Charm: Kort og Godt
Teststempel: Ukjent

Blekk: Distress: faded jeans


Det nærmer seg også påske, så derfor har jeg laget årets påskepynt. Var veldig kjapt og enkelt å lage disse, og dette er nok all påskepynten vi har i år. 
Det blir ikke noe hytte på oss dette året, da jeg er nyoperert, og skal helst holde meg litt i ro. Og da velger vi hjemme hvor vi har alt tilgjengelig og man ikke trenger å få dårlig samvittighet for å ikke gå på ski - for her er det straks snøtomt. 


Med 2 stk lysmanskjetter, limpistol, bånd og blomster fra scrappinghylla, samt 2 stk vinglass, så vips ble det påskestemning i huset. 

Takk for at du er inne å titter, skriv gjerne igjen en hilsen, så kommer jeg innom bloggen din også😜

2 kommentarer:

sisla sa...

Kjære vene så produktiv du er. Liker godt vesken til konfirmanten. utrolig flott. Har laget masse men glemmer å ta bilder å legge ut på bloggen. Skjerpings til meg. Ha en fin påske :-)

Hildes kort sa...

Takk��
Det går veldig i rykk og napp her også��

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din