lørdag 19. oktober 2013

Sjokoladekort

Produserer fremdeles til å ha med på messe.
Dette kortet startet jeg siste jeg var på treff på Unik hobby på Hamar.
 
Dette er et kort, som det er beregnet på å ha en liten melkesjokolade-plate i, sammen med en liten hilsning.
Stemplet er fargelagt med Copic tusjer. 
Den siden med snømannen på, puttes ned under lille fliken, og da er kortet lokket.
Her er det stjerne brads som holder sjokolade-holderen. 
Plass til å skrive, pyntet med julestjerner 
En liten julehilsen.  
Mangler kun sjokoladen.
 
SÅ et kort til - her har jeg brukt jule-klistremerke som pynt. 



 

1 kommentar:

sisla sa...

Herlige kort og flotte dekorerte fyrstikkesker. I julemodus nu du da . Ha en fin høst ;-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din