tirsdag 1. oktober 2013

Konfirmasjonskort


Har laget 2 konfirmasjonskort til høstens konfirmanter. Først ut er et jentekort. Her har jeg fargelagt med Promarkers og brukt spellbinders dies til ramma.

Hatten er plassert inneblandt blomstene, da det ikke ble plass der det opprinnelig skulle være - ved foten av kjolestativet.

Innsiden er pyntet pås amme måte som utsiden. Med samme type spellbinders.

Teksten mener jeg er fra North Star
Baksiden er også pyntet på samme måte.
 
 
Så et guttekort. Navnet på konfirmanten begynte på S, så da syns jeg dette kunne være en morsom løsning.
Her har jeg hermet etter et kort jeg så hos Unik Hobby.
Gutten er en KennyK stempel (hvis jeg husker rett) og det er fargelagt med Promarkers.


En pengelomme inni -

1 kommentar:

Hobby Musician Keyboard sa...

Hej Hilde, du gør meget flot arbejde! Jeg finder din Blogspot super nice! Vi har åbnet nye butikker. Du får en ekstra BONUS CODE sendt fra os for dit første køb med os i vores kreative butikker. Abonner på kort med os i et nyhedsbrev. Så får du umiddelbart efter den ekstra bonus af os, der sendes via e-mail! Hav det sjovt shopping! Masser af kærlighed fra Marina
http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu


Har du passerer denne kreative online shop til dine venner?
Jeg var meget glad for at dele de kreative butikker med mange kreative venner!
Mange hilsner af kærlighed og kreative

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din