søndag 22. april 2012

Ingrid 9 år.

Sønnen har vært i bursdag igjen, og da måtte han jo ha med et kort til 9-åringen.
Her har jeg valgt å fargelegge med Distress reink og pensel på akvarellpapir. Magnolia jenta var et trykk jeg hadde i skuffen, så jeg aner ikke hva hun heter, eller hvor jeg har fått det i fra, men jeg syns hun er kjempesøt.
Pyntearket er fra en blokk jeg kjøpte på Stapels engang. De er veldig tykke, så det ble egentlig et ganske tungt kort
da jeg også hadde flere lag med Bazzill.
Blomster og perler hører med på et jentekoert. Jenta er satt på 3-d puter for å kunne løfte henne litt opp fra papiret.



 Materialer:
Bazzill
Pynteark fra Staples
Magnoliajente
DIstress reink
Papirblomster og stilk
Perler på snor
Kort og godt sommerfuggel
bånd
rubons-ord.
Spellbinder til å kutte rammene.

1 kommentar:

Anne sa...

Herlig jentekort med søt Tilda som er nydelig fargelagt! Du har sannlig blitt rå på fargelegging, du!

Ha en flott fredag og helg!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din