fredag 20. april 2012

Bursdagseske

Vi er bedt i 40 års lag, og har i den annledning laget en gave-eske med kort.
Inspirasjon og mal er hentet hos Kirsten.
Hva jeg putter i esken, kan jeg jo selvfølgelig ikke skrive her, da bursdagen er i morgen, og muligheten finnes jo at noen skulle kunne se det.
Så gaven er hemmelig, selv om kortet ikke er det :-)

Nok en gang har jeg brukt Mimosa-Hat fra Bildmålarna. Malt med Promarkers.
Pyntearket er fra Melissa Franses "Ramona". Egentlig en veldig behagelig farge.
Har brukt Spellbinders til de ovale, og stemplet med swirl stempel på kanten.
En liten blomsteroppsats, og bokstaven til bursdagsbarnet. En charm ble det også plass til.
Slik ser esken ut fra fronten nå. Kortet er åpne-bart, og under er da 4 stk esker på
størrelse med "litt større enn" en fyrstikkeske.
Alle 4 skuffer er åpne her.


Materialliste:
Bazzil
Cardboard (er det ikke det det heter, denne tykke harde pappen)
"Ramona" pyntepapir fra Melissa Frances
"Mimosa hat" fra Bildmålarna - stempel
Promarkers
Bånd
Papirroser
Chipboard
QK-tall
Bling
Charm og glitterlim på blomstene.

2 kommentarer:

toneal sa...

Kjempefint eskekort :)

Anne sa...

Nydelig eske! Også så søtt stempel :-)

Kjempefint at du har laget materialliste!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din