tirsdag 31. januar 2012

Jeg har vært på kurs

Jeg har vært på fargeleggings kurs hos Unik hobby på Hamar. Der lærte vi å lage denne flotte kalenderen av Marlene. Ved bruk av Promarkers tusjer og blenderen. Håper det blir litt enlere å fargelegge med tusjene nå, etter dette kurset.



Denne nydelige enlejenta er fargelagt med Promarkers.

Hår: Buttercup, mustard og cinnamon - fargelagt ved hjelp av blenderen.

Hud: Ivory, blush og dusky pink - fargelagt på "vanlig" måte

Kjole og vinger: teagreen og greygreen, fargelagt ved hjelp av blenderen.

Det blir kjempeflotte farger når man farger med blenderen - ikke så skarpe som de ellers blir.


Mange små detaljer på kortet. Gjerdet har vi sprayet med et eller annet jeg ikke husker hva heter, så det ble helt blankt. Chipboard swirl er sprayet med Glimmer mist: Tattered letather, ellers er (skal det være) glitterlim på stjerna og vingene hennes, og også litt på blomstene. Den blå blomsten har fått på seg "mose".


Bitte små sommerfugler er også limt på rosene. Og jenta er limt på med 3-d puter og står litt opp fra selve underlaget.


Kalenderarkene er behandlet med kant-skrapen og kantet med distress


Et kjempeflott kurs. Frister definitivt mer med kurs hos Unik HObby

1 kommentar:

Anne sa...

Det ble kjempelekkert! Og nydelig fargelagt!! Gleder meg til å se mer fargelegging med PM her, ja :-)

Ha en flott helg!

Klem :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din