søndag 8. januar 2012

2 kort nærmere shopping....

Da har shoppestoppen trådd i kraft, og jeg må lage 20 kort før jeg kan shoppe noe som helst igjen...Kan bli hardt, men jeg får jobbe på, så går det nok fort, hehe..

Først et julekort, som faktisk egentlig ble laget rett før jul, men i og med det ikke er vist frem, teller jeg dette som kort nr 1. Magnolia stempel, rubon bokstaver, bazzill, blonder og bånd, charms og slik kanelstang.

Innsiden er laget på samme måte som yttersiden. Syns det egentlig er fint, men ikke om kortene skal postes, for da blir jo portoen så himla dyr,hehe.

Julediktet er fra Kort og godt.

Kort nr 2 .

Kan jo brukes til bursdag, navnedag, lappen og om noen har fått seg ny jobb. Et altmuligkort. Prøvde å lage dette etter skissen som jeg la ut litt tidligere her, men helt likt ble det jo ikke da.


Innsiden er meget enkel med et skrivefelt og et visdomsord:

Teller du år blir livet kort

Teller du dager - går livet fort

Teller du timer - varer livet en stund

Men lengst varer livet

om du nyter hvert sekund...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din