tirsdag 9. november 2010

julekort

Har fått bestilling på noen julekort, og må få fart på produksjonen skal jeg bli ferdig, også med mine egne kort.
Her har jeg brukt lilla bazzil, pynteark fra kaisercraft. Litt blomster, bånd, blonder og pyntenåler.

Her har jeg brukt spellbinder og hvit krympeplast.

Litt glitter på blader og "selvlaget" blomst. Farget med Promarkers. Motivet er farget med Distress.


Ett enkelt julekort til. Sprayet med glimmermist til slutt, så det er et glimmer over hele kortet. Og litt glitterlim i tillegg på snøstjernen.

3 kommentarer:

Bondemor sa...

Så herlige kort! Og snømannen,da, som jeg er så glad i!!!!

elin sa...

Flotte julekort Hilde. Også lilla da..herlig herlig! Ha ei god helg.:-)

Agnetha sa...

Herlige julekort, men jeg fallt totalt for det lilla du har laget. det var bare så lekkert:)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din