lørdag 1. mai 2010

Kort til tante-barn

Ene tante-barnet mitt fyller 2 år og han må jo i den annledning få et kort, laget av tante.
Motivet er et stempeltrykk jeg har hatt liggende, så jeg vet ikke hvor det kommer fra, men jeg syns det er så søtt da. Det er farget med Promarkers... Kartongen jeg har farget på er aquarell, så det er tykt men syns det gikk helt greit alikevell. Pyntepapir fra vet ikke hvor, og har brukt bazzill. Har også hatt på glimmer mist på motivet.
Sommerfuglen er Spellbinders, pyntet med glitterlim. Teksten er embosset...

Innsiden er pyntet med stripe laget av den nye MS punchen min...syns den er såååå nydelig...og brukt hjørnestempel på skrive-lappen.

3 kommentarer:

elin sa...

Flott kort til tantebarnet ditt, med herlig motiv! Ha en fin kveld. Klem

jannes hobbykrok sa...

Elsker det motivet,James er noe av det søteste jeg vet!Flott kort dette!
Klem,Janne

Trine Lise sa...

Kjempe fint kort Hilde. Så gøy å lage noe til noen man bryr deg om.
Ha en fortsatt fin 1. mai.

Klen fra meg

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din