lørdag 13. februar 2010

Skjer ikke mye

Det har ikke akkurat skjedd så mye i februar når det gjelder hobby ser jeg. Eneste hobby-relaterte er at det kom ei pakke fra kort og godt med magneter, som jeg trenger til noen konfirmasjons-innbydelser jeg skal lage.

Ellers har vi vært en tur på Lanzarote. Åh, så deilig å kunne kose seg i sol og varme, i forhold til den kulden som har vært her nå. Skal se om jeg kan finne noen bilder å sette inn her så fort jeghar fått de inn på dataen. Det ble vel tatt bortimot 300 bilder så...hehe..noe må man kunne finne..

2 kommentarer:

Anne sa...

Velkommen hjem til kulda igjen :-) Været ser ut til å holde seg, så da blir det kanskje mer tid til hobby i andre halvdel av februar?

Ha en riktig fin helg!

Benedicte sa...

ligger noe til deg i bloggen min

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din