torsdag 24. desember 2009

Shopping

Måtte bare shoppe litt før jul - og nå skal jeg så godt jeg klarer ha en shoppestopp til jeg har laget minst 20 kort...holder tellingen her inne ved å legge ut det jeg lager...og med farten min i kortproduksjon så kanskje jeg er ferdig til neste jul, hehe..

Dette har jeg shoppet på Happy hobby på Gjøvik. Var ikke ute etter noe til meg selv, for jeg skulle kjøpe adventskalendergave til noen på dinhobby - men dette ville absolutt bli med meg hjem:-)
19. desember var jeg og mannen i Oslo på shopping, etter en herlig fredagskveld med Mamma Mia-show på Folketeateret. Da fikk jeg med meg mannen til Steffens hvor det ble noe småtteri:-). ET par puncher, glimmer mist og prima swirl (bling).

Som takk for at jeg kjøpte prima akkurat den dagen fikk jeg med meg dette - som da skulle bli til et herlig juletre som kunne brukes som nål.


Her har jeg laget den etter oppskriften. Har ikke funnet noe jeg kan bruke som nål på baksiden enda men en pyntenål funket som midlertidig løsning.
Ganske flott da..
Her har jeg brukt da ei pyntenål til å henge opp juletreet på mannen....





Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din