mandag 7. desember 2009

Har da fått laget noe

Lenge siden jeg har lagt inn noe her, men mye av dagene mine har gått med på å lese til heldagsprøve på skolen. Den har vi i morgen, så jeg krysser fingrene for at noe sitter fast til da.

Her har jeg laget en lampeskjerm. Fikk tips av kusina mi, hun hadde nemlig kjøpt noe slikt. Hun forklarte meg hvordan det var laget, og da måtte jeg prøve det også. Så dette er kun en prøve - derfor er den heller ikke helt rett, og ikke fine bånd som passer sammenosv...
Denne lyste utrolig flott når det ble tent lys. Slik gjorde jeg det:
Delte opp servietten og brukte kun det ytterste laget med mønsteret. Klipte det til så at det passet inn i en A4-størrelse laminat-ark. SÅ kjørte jeg det gjennom lamineringsmaskinen, laget 2 stk. Laget så 4 hull, trædde i bånd, og satte et stort klass nedi med lys oppi og voila - en lampeskjerm som kan tilpasses etter årstidene...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din