mandag 23. november 2009

LOVEFILM

JEg er som skrevet før en Buzzador.
Nå har jeg fått tilbud om å leie 4 stk gratis filmer hos LOVEFILM.
Dette er et utleiefirma som da låner deg filmer. Du får de i posten og sender de tilbake i posten.

Jeg fikk nå tilbud om å låne 4 stk filmer (iløpet av en mnd) helt gratis, og det har jeg selvfølgelig benyttet meg av. Samtidig fikk jeg også muligheten til å gi mine venner det samme tilbudet.

Følg denne linken og lån 4 stk filmer du også: https://www.lovefilm.no/newsignup.do?show=film911

Om du ikke vil være medlem når du har sett disse 4 filmene sier du bare i fra, før mnd er gått....
Hiv deg rundt og lån deg filmer du har lyst på...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din