mandag 16. november 2009

Buzzador


Jeg er innmeldt som Buzzador - og kan annbefale dette til alle mine blogg-venner.

Det som skjer her er at jeg får muligheten til å være med i forskjellige kampanjer. Det kan være å prøvesmake forskjellige matvarer, få leie filmer gratis en mnd, prøve kjøre biler osv osv osv.


Alt er gratis, og det du må gjøre er å dele med dine venner, og spørre de hva de syns om produktet og så levere inn en rapport når kampanjen er over....kjempeenkelt og morsomt å være med på...


Gå inn her, og la meg få verve deg (bare trykk på ordet verve, og du burde komme på rett sted), og husk å skrive inn mitt brukernavn også da - HildeA


Får du ikke til eller du vil at jeg skal sende deg en epost, så skrik ut så får du epost med direkte link..

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din