onsdag 8. april 2009

Forskjellig

Har laget et konfirmasjonskort til ei hesteglad jente (til en utfordring hos dinhobby fra irene-w). Hadde så lyst til å prøve å lage de "nye" brettekortene. Jeg syns det står litt dårlig når jeg fikk på litt pynt, så jeg laget en liten ekstra brett på det bakerste arket, og da sto det litt bedre
Har brukt bazzill, hestestempel (kreativ hobby) blomster og blink, charms og litt tau. Har glemt å sette på et rundt stempel som det står til konfirmanten på, det skal sitte bak der pengen er. og nedenfor der pengene skal ligge, står det gratulerer med dagen, men det har jeg ikke fått med på bildet ser jeg.
Baksiden ser slik ut. Her der det da plass til å skrive en hilsen til konfirmanten.
Var også en utfordring om å lage noe gult. Og her var det ikke lov å bruke mer en 2 farger utenom det gule, derfor ble det gult, svart og grønt. Svart glitter rundt kanten på kortet, samt også inni blomstene.
Mulberry blomster - i love them - og har her laget "kruseduller" av blomsterstilken. Fint å kunne bruke det også..

4 kommentarer:

pia iris sa...

kjempeflotte kort du har lagd hilde.
de brettekortene er kjempetøffe.
ha ei fin påske.

Monica sa...

Hei Hilde
Tusen takk for kjempekoslig hilsen på min blogg...:)
Så utrolig mye lekker du har laget i det siste.Det brette kortet var kjempestilig:)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Trur jeg må ha sovet litt i timen, for det er tydelig at brettekort er HOT, men det har jeg aldri prøvd.

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Glemte å si et kortet ble kjmepflott :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din