onsdag 8. april 2009

Aftereight eske

Irene-w har laget til påskeutfordringer på forumet til dinhobby, og det ene var å lage noe som man kunne si TAKK med. Denne har jeg tenkt mora mi skulle få, som takk for låne for bilen - har lånt bilen hennes litt nå (eller gubben har lånt den)
Esken er laget i sin helhet med rød bazzill, pyntet på med rosa bazzill, og pyntepapir fra "vetikkehvor". Så har jeg kledd på litt bånd, blomster, charms og litt andre saker. Mangler kun å få fyllt den opp med sjokolade..
Blomster og charms - litt bånd, og et plasthjerte med bling i.


På siden så har jeg stemplet på rosa og blekket med rød, bånd og pyntenåler er også brukt.



1 kommentar:

Anne sa...

Den var knallstilig!!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din