tirsdag 8. april 2008

Sokke-along

Jeg har meldt meg på en sokkealong inne på dinhobby. Det var sikkert dumt. Jeg er jo egentlig så dårlig på å strikke, og i tillegg var de fineste oppskriftene på engelsk, og forkortede strikkeutrykk på engelsk- ja det skjønte jeg ikke noe som helst av...

Men da skal jeg prøve meg på det som kalles kjærestesokker, hehe, kommer sikkert til å bruke et par år på en sokk vil jeg tro...



Men jeg har nå vært å kjøpt garn i dag, så får vi nå se hvordan det blir til slutt....Jeg klarer å strikke sokker, men å strikke mønster, det går som regel dårlig, og her er det jo mønster alle steder.....jaja, dere får krysse fingrene...

Dette skulle holde til en kjærestesokk (en dobbelsokk) samt 2 enkle sokker. Kan jo ikke bli frossen på andre foten heller..

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din