torsdag 17. april 2008

Endelig er det vår...

Endelig ser det ut til at våren er kommet hit til oss også. Solen skinner fra en blå himmel, og snøen smelter fortere og fortere...kanskje det blir snøfritt før mai hos oss også....
Jeg har vært på shopping igjen. Både hos Unik hobby på ebay og hos cakes for you... og jeg gleder meg til å prøve ut noe av det...
Jeg fikk bestilling på 6 konfirmasjonskort, så derfor måtte jeg avgårde å shoppe dette:
Det hjørnestempelet var bare knallflott. Har allerede brukt det på det 1. konfirmasjonskortet. Men det mangler monteringen, så bilde kommer så fort jeg er ferdig..

jeg har også en bestilling på en bryllupskake til sommeren, og måtte ha perleform, og da datt det visst på litt flere former også...og 13 forskjellige pulverfarger...





Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din