mandag 5. oktober 2020

Julekort 2020

I fjor høst var jeg på Bikuben på julekort-kurs med Elizabeth Elton. Kortet var helt nydelig, men jeg ble ikke ferdig på selve kurskvelden. 
kortet ble liggende nesten 1 år før jeg faktisk gjorde det ferdig. 
Motivet, både utenpå og inni er fra Stamping Bella og er fargelagt med Copic. Tekststemplet inni kommer fra Papirdesign. 
Her er det brukt flere dies: 
Reinsdyr, juletre og de hjemmelagede blomstene: LaLaLand
Hjørnedies, Precious Marieke
Sirkler og julehilsen fra Papirdesign. 
Arkene er fra Maja Design. 
Dette er et brettekort, og også med skult lomme til en tag hvor du kan ha på en privat tekst. 
Magebeltet holder brettingen på plass.
Mange sider - men med fint papir og stilige dies trenger man ikke mye pynt. 
Digga disse selvlagede rosene. Og de kan en jo få da i akkurat de fargene en vil som matcher papiret. 
Dette var et supert kurs. 
Copic brukt: 
Hud: E11, E21, E000
Hår: E18, E09, YR18 Yr14
Blått: B91, B93, B95, B97
Blålilla: BV29, BV25, BV23, BV20
Rødt: E18, E09, R24, R22
Bakke og bakgrunn: W00, W1, W3, W5
Hvit og sort: C00, C1, C3, C5, C7 C9
Orange: YR18, YR14
Blender og activator. 

Takk for at du titter innom. Legg gjerne igjen en hilsen så jeg ser du har vært innom. 
 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din