onsdag 11. mars 2020

30 år, gratulerer med dagen.

Hei hei. 
Det er lenge siden jeg har lagt ut noe her, men det er fordi jeg siden sist har solgt huset mitt, og flyttet inn i en mye mindre leilighet. 
Har ikke helt fått på plass ett kort-rom enda, men det er "work in progress". 

Til jeg er i gang igjen, kan jeg vise frem det siste kortet jeg laget, før jeg pakket ned alle sakene mine. 
En kollega ba om et kort til ei dame som fylte 30 år. Hun liker gult, hester og driver med korn. 
Så en liten kombo med dette måtte man vel kunne få til.

Stemplet kommer fra Whimsy Stamp og er fargelagt med Copic farger:
Hest: E55, E53, E51
Man: E49, E47, E44, E43
Hud: E11, E21, E95, E00
Hår: E59, E53, E49
Singlet: RV95, RV93, RV99, Y02
Rundt har jeg lagt på litt skygge med C2
Arkene kommer fra Pion og Bildmålarna. 
Papirene er kantet med Distress Ink - Scattered Straw. 
Blomster og perler og strå, fra litt forskjellige steder, har ikke navn på disse. 
Innsidestemplet er fra Papirdesign, syns den er så koselig. 

Da er det bare å komme seg på hobbyrommet og få dette opp og gå, slik at man kan starte på neste kort. 

Deltar i Copic Norge sin utfordring med dette kortet. 

Takk for at du er innom, gi meg gjerne en liten kommentar her, så jeg ser at du har vært innom. Så stikker jeg innom deg også, om du har en blogg. 



Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din