mandag 23. oktober 2017

Designer og Kort mot kreft

For en liten kort tid tilbake, så fikk jeg melding på messenger av Siv, hun ville så gjerne snakke med meg. Så når hun ringte og spurte om jeg ville være med i CopicMarkerNorge sitt designteam, ja da ble jeg så glad, og veldig stolt. 

Dette er min aller første DT-jobb, og håper jeg klarer å leve opp til forventningene til både Siv og resten av gjengen, samt alle som dere som leser bloggen. 

Så mitt aller første bidrag til bloggen blir ei "håndveske" laget til en 10 åring, som forhåpentligvis blir veldig glad for ny veske.
Prisen for veska (150,-)har jeg avtalt med bestilleren, skal gå til Kreftsaken. Det er jo rosa måned nå i oktober. 

Det har blitt en tradisjon at designteamet til Copic Marker Norge samler inn penger til brystkreftsaken i oktober måned. Vi kaller det Kort mot Kreft-aksjon. 

Alle i teamet lager og selger kortene sine for 100 kr pr stk, og vi oppfordrer også andre til å gjøre dette.

Pengene går uavkortet til Kreftforeningen ved at du betaler direkte til dem via
CMN Designteam sin innsamlingsside


 Vi tar selvfølgelig også imot donasjoner fra de som ønsker å delta uten å kjøpe kort!
Ta en tur til CMN bloggen for å se kortene vi selger.
Under her finner du ei kortveske jeg har laget, hvor pengene går til kreftsaken. 
Denne vesken er det 150,-
 Ta kontakt på Mail, Facebook eller i kommentarfeltet her om du ønsker å kjøpe et kort så avtaler vi! 

Veska er laget av Bazzill, og har også et tilhørende kort til. 
MS punch til utstansing av sommerfugler, pyntet med blomster og tekstdies. 
Mini-Tilda er selvfølgelig fargelagt med Copic, se nederst for fargevalgene. 

Vesken har god plass for både en gave og gavekort. Og holdes lukket av magnet, slik at lokket ikke skal åpnes. 
Copic farger som er brukt: 
Hud: E11, 21, 00, 93
Hår og sko: 100, C9, 7, 3, 1
Bukse og sløyfe: R37, 35, 32
Skjorte: R85, 83, 81

Takk for at du er innom og titter, og skriv gjerne igjen en hilsen så jeg vet du har vært innom. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Da har jeg overført 150kr til Kreftforeningen 😊 Mottaker ble både målløs og overveldet. Tusen takk for at du gir meg mulighet til å go bort noe helt spesielt og så nydelig.
Mvh Henriette

Hildes kort sa...

Så artig. Takk for støtten til kreftsaken👏👏

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din