søndag 17. juli 2016

Bryllup

Fikk nok engang spørsmål om jeg hadde liggende en bryllupskort, noe jeg selvfølgelig ikke hadde, da jeg er dårlig på å lage kort bare for å ha liggende. Men etter å fått flere spørmål om akkurat slikt, burde jeg jo ha det hehe.
Men, jeg satte meg ned og laget et jeg. Så et kort på facebook (husker selvfølgelig ikke hvem som la det ut), som jeg syns var så enkelt og flott. SÅ derfor laget jeg ett med inspirasjon fra det kortet.

Rødt og hvit ble mitt og med banner-flagg fra de nye diesene mine - Die-namics fra My Favorites Things og glitterlim-hjerter så syns jeg kortet ble ganske enkelt og flott.
Innsiden ble meget enkel, men jeg skulle på jobb og hadde ikke tid til å gjøre så mye ut av innsiden. Men står hvert fall til enkelheten på utsiden.  

Stemplene her er fra Kort og Godt.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din