onsdag 23. juli 2014

Messe-produksjon

Jeg har tatt på meg å stå på ei messe i oktober, så da må produksjonen av varer starte snart. Da jeg har utrolig lite ferdig-varer nå, så håper jeg at inspirasjon til å fortsette på varme sommerkvelder holder seg oppe. 

Først ut er en kurv til å ha f.eks twist oppi. Denne har jeg laget uten lokk, mot de jeg før har laget lokk til. 
Har lært denne bretteteknikken av Lise - takk for det. En veldig flott kurv å kunne. 
 Kurven er laget av juleark fra Papirdesign. Hanken er først en bit av selve arket, for å få det stivt, så er dette pakket inn i bånd. 
Pyntet med lyseblå sløyfer, blonder og blomster. Blader fra dies fra Magnolia

Så har jeg laget et par kvikk-lunch kort. Her passer en vanlig liten kvikk-lunch inn i lommen.  
 Ark fra Maja Design, Spellbinders stjerner, blomster og blader trykket ut fra MS punch. 
Lommen er som en arkiv-mappe, så man kan bruke andre ting enn kvikk-lunch i også da.  
Bildet er fra utklipsark fra Pion. 

Neste ut er sjokolade-etui. Passer til slike 100 gr sjokoladeplater. 
Med knyting i siden vil det også være mulig å lokke dem igjen. 
Flotte vertinnegaver når man skal på et middagsbesøk, eller bare et kaffebesøk for den saks skyld 
Innsiden har et skrivefelt, om man ønsker å skrive en liten hilsen til mottaker.  

Har også laget et bittelite julekort med rester av arkene. Er forferdelig dårlig på å bruke opp arkene jeg starter på, men å lage små julekort var jo egentlig ganske enkelt. 
Det er et lite kort, kanskje 10-12 cm. 
Med en veldig enkel innside. Mangler kanskje et stempel med god jul og godt nyttår på, men det kan jo også sender skrive på selv i skrivefeltet.  
Det var en liten start på produksjonen for høstmessa i Veldre. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din