søndag 22. juni 2014

Sommer bursdag

Ny utfordring hos CopicMarkerNorge, og denne måneden er det sommer som er tema. 
Utfordringen er ferdig 12. august. 
Jeg har laget et kort, etter en skisse jeg fikk mens jeg var medlem i forumet Din Hobby.
Har vært lagret lenge på dataen min, og nå fikk jeg brukt for den.
Sarah Kay stempel, og selvfølgelig fargelagt med Copic.  
Har limt på panel med vanlig tape og også 3D puter, for å få litt høyde på kortet. 
Alle pynteark har fått en runde med pussepapir, grovt, slik at det er litt opprevet. Andre hvite kanter har fått en runde med Distress. 
Bursdag og glede er rubon. 
Innsiden er også laget lag på lag. Bursdagsklem-stemplet vet jeg ikke hvor kommer fra, men hjertene i hjørnet kommer fra North Star stamp. 

Copic som er brukt: 
Hud: E11, E93, E21, E00, E000
Hår og katt: E47, E44, E43, E41
Bluse og sløyfe: V99, V95, V93, V91
Bukse: B99, B97, B95, B93, B91

Kartong/Ark: 
Bazzil 
Maja design: vintag autumn Basics no III

Ellers: 
Papirblomster
MS Punch til grener/blader
Kakeserviett
Perler

Takk for at du titter innom, og legg gjerne igjen en liten hilsen, så kan jeg også komme å hilse på deg :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din