fredag 14. mars 2014

Dåpskort

Didrik skal døpes på søndag, så bestemor har bestilt et kort av meg. 
Det var lenge siden jeg hadde laget criss cross kort, så da syns jeg det passet i dag. 

Kortet er laget av bazzill og med Maja Design pynteark: Vintage Winter. 
Har brukt spellbinder for å kutte ut baby-Edwin. Og det er også spellbinders som er brukt for å lage hemper.  
Magnolia babyen er farget med Copics, fargeliste nederst i innlegget. 
Babyføtter (chipboard) fra FabScraps, som er påmalt Dabber Pearl og klistremerke-tall fra Mrs Grossmann's stickers. Smokk og badeand er charms som er bundet fast med voks-tråd på en blomst.  
Tekstfelt inni, samt bokstaver fra Mrs Grossmann's stickers.   
Skrive-kortet legges inni criss cross kortet. 
Har pyntet med kaffe-serviet og en hel haug med blomster og blader. 
Enkel bakside. 

Material-liste. 
Papir: Bazzil og Maja Design : Vintage Winter - luften är krispig
Copic: 
Hud: E11, E21, E93, E00
Hår: E57, E55, E53, E51
Buksedress: B97, B95, B93, B91
Støvler: W5, W3, W2, W00
Pynt: charm, bånd, blomster, stickers, perler, chipboard

Takk for at du titter innom og legg gjerne igjen en hilsen :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din