mandag 19. november 2012

Kalender

Jeg fikk se en aldeles nydelig kalender hos Papirpikene, og den måtte jeg bare prøve meg på.
 
 
Kalenderen er laget av papirposer - tatt med fra Norwegian faktisk. Visste at jeg kom til å få brukt for dem, hehe. "Kleshengeren" er kjøpt hos Unik hobby. Klipparkene kommer fra Pioen, og det gjør de fleste av pyntearkene også.
Ellers har jeg brukt mye blonder og bånd, Distress ink har svertet alle kanter, både på klippark, kalender og på posene.
 
 
Mars og april er i en litt lys gul farge, med tanke på påsken og våren som venter.

Juni og juli er sommermånder, og har fått en rosa/rød farge, fått litt fjær og hjerter og blomster.

Litt herrefarger er det kommet på i juli og august, og med kjekke herremenner på klipparkene. Pyntet med litt blomster, og knapper.

September og oktober har fått gul/orange farger, pga høsten. Rub on frimerke

November og desember har fått rød farge, snøstjerner og julestjerner.
 
Takk for at du titter, og en ekstra takk til deg som legger igjen en kommentar :-)


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din