torsdag 16. februar 2012

Guttebursdag igjen..

Syns det er utrolig vanskelig å lage guttekort. Spesielt fra 2-3 -4 års alderen og opp til iallefall godt voksen. Men, av og til må det gjøres, iallefall når man har 2 stk gutter selv som går på skolen. Det blir jo noen bursdager. I tillegg er jeg tante, kun til gutter.

Dette er kort/ting 7 av 20, og jeg har forlengst brutt shoppestoppen min, sååååå like greit å avblåse det hele,knis..

Vel, Kort ble det nå iallefall. Stemplet er jo litt kult da til gutter i nesten fjortis-alderen.


Innsiden er laget på en enkel måte, også med en pengelomme på venstre siden.



Denne var litt artig å lage. Var et bittelite prosjekt egentlig. Dette er da en bruskort, som jeg har hatt oppi Glossy accents, og spraya på med glimmer mist. Brukte embossingpistolen og kokte limet faktisk. Når det stivnet satte jeg oppi chipboard tall, sparya mer med glimmer mist, og hadde på liquid pearls. Morsomt, om det ikke ble så vellykket egentlig. Ble alt for mørk farge.




Material-liste:


Kartong: Bazzill og Coredination


Pynteark: Penny Black


Stempel: Tror det kommer fra Unik hobby


Blekk: svart Memento og Distress ink vintage photo


Pynt: Knapper og vokset tråd, bånd


muttere fra 7 gypsies, klokkevisere/piler fra Tim Holtz


2 kommentarer:

Anne sa...

Ja, shoppestopp er oppskrytt! *ler* Håper vi treffes på messe etter hvert, forresten!

Du har absolutt ingen problemer med gutte-/herrekort, du, dette ble jo kjempetøft! Kult det stempelet der, altså, og tøffe detaljer :-)

Ha en fin søndag!

Klem :-)

nergele's puslerier sa...

Jeg har noe til deg på bloggen min...

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din