søndag 23. januar 2011

Kort-helg...

Advarsel...her kommer et ganske langt innlegg, for dette har vært helga da jeg har sittet mye oppi "bula" mi, og fått laget noen kort...

Første kort ut er et bestillingskort.
Alle kan vel se at dette er et gratulasjonskort, sammen med et reisegavekort...
Printet ut motiv fra et bilde jeg fant på nett, har brukt pyntenåler, binders og litt sånn klistremerker, samt QK tang for å få ut bokstaver og tall.
Innsiden er tydelig på at hun får en tur, hvem det er fra, og så kan Mona skrive gratulerer med dagen selv.

Kofferten er klistremerke med limpute bakpå, kjøpt i USA for evigheter - visste at jeg fikk bruk for det en vakker dag, hihi
Har brukt spellbinders for skrivefeltet og klistremerker som pynt.



På torsdag hadde vi noen få skisser fremme i forumet til dinhobby.no, og noen av oss satt med kort sammen.
Dette er kortet jeg fikk laget etter 1. skisse som ble lagtu ut. Fargelagt med promarkers, og pyntet med glitter og blomster.
Innsiden er meget enkelt pyntet. Laget en bord med en MS-punch, og brukte spellbinders for skrivefeltet...Lettvindt.


På fredag startet en skissekamp på dinhobby.no/forum, og dette er 1 kortet jeg laget til skissa.
Jeg ble langt ifra fornøyd med dette kortet, syns det ble rotet og fælt, og ikke pent fargelagt eller noe, men får vel sikkert brukt det en dag..
Innsiden er pyntet med samme "rotete" pyntepapir og en utskjært sirkel med spellbinders.

2. skisse ble jeg litt mer fornøyd med. Syns disse musene er så herlige...Enkelt kort da... Fargelagt med promarkers disse også.
Meget enkel og egentlig ikke noe fin innside, burde limt skrivefeltet med borden ned, men limt er limt, så da må det bare være slik. Mulig jeg setter på noe ekstra inni her når jeg vet hvem mottaker blir.

3. kort i skissekampen, etter skisse nr 3 ble jeg veldig fornøyd med. Dette er et 40 års kort, til ei venninde som fyller 40 år i februar...

Det er Spotlight alfabet fra Qk som har disse kule tallene (og bokstaver også)

Innsiden ble pyntet litt mer enn ved de andre kortene mine, med litt tekst og et skrivefelt med plass til hilsen fra alle oss som er med på gaven hennes.

Til og med baksiden har jeg pyntet i samme stil som resten av kortet...Tror det er 1. gang jeg har så mye papir på et eneste kort, men jeg ble da også fornøyd med dette...
En stor takk til dere som er innom og leser bloggen min, og en enda større takk til dere som legger igjen en hilsen til meg. Setter utrolig stor pris på det...

4 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så mye fint du har laget Hilde ;o)
Herlig å komme inn hit og se alle de flotte kortene.
Klem Elin

Anonym sa...

Fin blogg du har.

http://minblog68.wordpress.com/

line sa...

SÅ mange fine kort - 40 års kortet ble min favoritt :)

Ann- Cathrin Hagelund sa...

Hei!
Kjempe flotte kort igjen her.
Du er da jammen kreativ. Kult kort det reisekortet da. Såg at det var med gavekort ja. :-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din