søndag 12. desember 2010

Bursdagskort..

Fikk bestilling på 5 stk bursdagskort som kunne brukes til alle. Det ble en utfordring, da det stort sett er stor forskjell i stasj som brukes til jenter/gutter, damer/menn...
Men jeg har nå laget 5 stk kort, så håper jeg dama som skal ha dem blir fornøyd.

Her er et sommerfugl-kort. Sommerfuglen har 4 lag, laget med spellbinder, glitter og halvperler, limt sammen med 3-d puter. (Kortet ser egentlig bedre ut enn det ser ut på bildet, med farge-sammensetning osv..).
Et litt typisk jente-kort kanskje, men jaja...

Blomsteroppsatsen min.... med punchkvister...
Innsidene er bare bittelitt pyntet..
Et grønt og blått kukort

Blomster, blader og charms på begge sider av kua, samt også punch-kvist...
Et litt mer typisk voksen kort kanskje, med liljer som er fargelagt med promarkers.
Blomsterkort. Motivet er fargelagt med promarkers, og biletten er hengt på med paper tagger..

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din