fredag 17. september 2010

Flere kaker..

Snuppa vår fyllte 10 år i juli, men har ikke feiret bursdagen sin før nå i kveld.
Og når broren fikk spesial-kake, måtte jo hun også få...
Har nok brukt litt kort tid på denne kaka, men men...

Dette er da en sminkepung med tilbehør. Selve kaka er sjokoladekake med sjokoladekrem. Utenpå er det marsipan.
Her er da glidelåsen med noen av sminkestasjet stikkende ut.

Her har vi da forsøk på en rush-børste, en eyeliner og en øyeskygge-børste....

Her har vi da negelakk, lipgloss og leppestift, samt et hjerteformet speil, og en boks med noe sølv-pudder... (ser jo godt jeg kunne gjordt meg litt mer flid med dette, men jenta ble fornøyd.

Her er ei kake til som vi hadde forrige helg når vi feiret storebroren...en helt enkel bløtkake.




4 kommentarer:

Trine Lise sa...

Hvor tar du det fra!!! Du er kake mesteren. Skikkelig tøff kake :) God helg!

Irene sa...

Dødstøff sminkepung!!

Anne sa...

Jeg gir meg helt over, det er utrolig hva du klarer å trylle fram av deig og marsipan!! *bølgen*

Ha en kjempefin lørdag!

Klem fra Anne

Ann- Cathrin Hagelund sa...

Flotte kaker. Og god var den veske kaka også.

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din