tirsdag 13. april 2010

Jente konfirmant

Det er jo fullt mulig det er jenter som skal konfirmere seg i år også, så jeg laget nå iallefall et i rødt. Bare fordi jeg måtte prøve å farge denne jenta med Promarkers. Nå er ikke de røde jeg har så veldig gode sammen syns jeg, men resultatet ble kanskje ikke så værst alikevell. Tror bildet blir større om du vil se litt nærmere.
Vingene har ikke fått noe farge, men jeg har sprayet hele jenta med glimmermist, så alt glittrer, også vingene... På det lyse arket har jeg brukt en Martha Stewart punch for å lage borden.
liten sløyfe av blonder og en hjertecharm..

Når kortet er oppreist, syns også teksten - Til konfirmanten - det må jo nesten stå på når det er til en konfirmant.

Vurderte å lage en pengelomme her, men laget en skrive-ramme istedet, så det kan skrives en personlig hilsen til konfirmanten. Nå skal jeg se hvem dette kan passe til og så evt. skjære et lite hakk i skrive-rammen, slik at en penge kan stikkes inn på siden...jeg får se hva jeg gjør..
Bling og roser og noen aldeles nydelige cala-liljer.

4 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig konfirmantkort i sterke farger; og enig; Calaene er aldeles nydelig!
Dette kommer til å bli tatt godt imot :-)
Ha en fin kveld!
Klem Guro

Anne sa...

Som jeg nevnte på din hobby synes jeg at dette er et nydelig kort, og ekstra flott at du har laget det som staffelikort!

Jeg synes at du har fargelagt det kjempefint, så ingen tvil om at du og Promarkers er venner! Jeg synes at rødfargene ble veldig fine sammen, og kjempesøte roser i kinnene :-)

Agnetha sa...

Så flott et kort Hilde! Jammen har du fått teken på promakersene. Selv har jeg ikke fått meg til å teste de ut ennå, er litt der at de ikke er noe for meg. I bloggen min ligger det en liten utfordring til deg :)

Ann- Cathrin Hagelund sa...

Herlighet Hilde.
For et herlig kort

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din