mandag 2. februar 2009

Utfordring, tagger og award

Utfordring fra Sivic, Grethe og Rigmor:
Det går ut på :Gå til foto/mapper.Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette blidet.Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Hehe, dette var da det 6. bilde mitt. det er fra første gangen vi oppdaget at minsten på 5.5 år, faktisk klarte å stave seg frem til ord selv. Både skriftlig og muntlig. Han klarte å skrive ord vi sa, og han klarte å lese ord vi pekte på. Så det var en stolt mor som da måtte ta bilde av hva han hadde skrevet.

Så skal jeg da utfordre 6 stk som får denne - og det syns jeg er så vanskelig - for de jeg har vært innom har allerede fått den..men kommer jeg over noen jeg kjenner på mine blogg-runder, så hiver jeg ut utfordringen...

Denne taggen her fikk jeg av Anette, og av Lillian ,og Agnetha og her skal jeg da skrive 7 stk uinteressante ting om meg, som du ikke trenger å vite.Vel:
1. Jeg fryser meg igjennom hele vinteren, og svetter meg igjennom sommeren - aldri noen mellomting.
2. Jeg hater grevlinger. "pelsen" min står bare jeg ser dem på tv..grøss for noen dyr.
3. Jeg hater å stå opp om morgenen, er alt for trøtt. Og så har jeg stort sett laken-skrekk om kvelden.
4. Jeg sitter alt for mye på data istedet for å gjøre ting man bør gjøre i et hus -
5. Jeg liker ikke rot, men enda så er det egentlig alt for rotete her hos oss - fordi jeg er litt lat..
6. Liker krokanis best som dessert.
7. Syns vinteren har blitt noe herk. jeg vil ha sommer (som ikke er syden varm)

Og så skal man da utfordre 7 stk til, men...samme problem som før, alle har jo allerede fått den da....

Denne fikk jeg av Maibritt. Den skal gis videre til 7 stk, men i ogmed at jeg har fått den før også, og gitt videre, velger jeg denne gangen å vente på litt før jeg sender den videre.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din