onsdag 1. oktober 2008

Julekort

Laget litt julekort på landstreffet hos dinhobby også. Noe var utfordringer, andre bare laget jeg fordi jeg hadde lyst...
Made som christmascard an dinhobby's yearly-meeting. Some of it was for a challenge, others because i want to...
Dette var en utfordring. Lag et kort utfra en template (som vi da fikk bilde av og måtte forstørre for frihånd)
Innsiden..

dette er en veske til å ha små sjokolader i. Kartongen er egentlig rød, selv om den her ser rosa ut..


Mitt aller første posekort. Det ble litt mindre enn det som er vanslig, da jeg brukte en "vanlig" godtepose og ikke en slik grå-pose..



Innsiden




Hjertet er da egentlig farget med den lilla distress-puta, men ser den ser mer blå ut nå, enn den egentlig er. Den runde teksten er festet på kortet med paper tagger fra around the block (og da måtte jeg bare bestille meg den med engang.)

Dette er en utfordring. Lag et julekort uten fargene rød, grønn og blå...






1 kommentar:

Ingun sa...

Du har jammen laga mange fine kort.
Eg har ikkje heilt hadt så mykje tid i det siste til å lage kort.
Men du er ei god inspirasjons kjelde

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din