fredag 4. juli 2008

Shopping

Det har blitt litt shopping i det siste....pakke etter pakke har dumpet ned i postkassa...og det er jo like spennende å åpne pakka selv om det er jeg som har bestilt..hehe..

Some of my shopping this days...

Her er en pakke fra TreL. Det er en del av bursdagsgave til dattera - veske med tilbehør til å pynte den..Det er grungboard jeg har tenkt å stanse ut figurer av - håper bare det funker i Qk og CB... det er limputer, blomster, penner, carms, ghost-snøstjerner og liquid pearls...

Her er en pakke fra Scrap & Sånt Det er en tagmaker-maskin, charms, bånd, blomster, stempel, litt kartong og små blondeservietter eller hva det nå heter..
Kartong, bånd, stempel og liquid pearls kommer fra dinhobby
Og til slutt ei pakke med stempler fra Serendipity Jeg liker deres stempler utrolig godt...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din