torsdag 22. mai 2008

Alltid tidlig ute....

Broderen ringte meg i dag. " Du, vi skal i konfirmasjon på søndag vi, kan du ordne med et kort eller?" - jada sier jeg...alltid like vanskelig å si nei til folk - uansett hvem det er..

Har nå ikke tid til å holde på med kort i og med at jeg har mer enn nok med de kakene jeg skal levere i helgen, men det ble nå et kort alikevell...
Liftet fra et kort i galleriet hos "Ett trykk"


My brother called today and order a card. I sayd Yes, as always even now when i have more than enough with the cakes for this weekend.But i lift a card i found in this magasin: "Ett trykk"

1 kommentar:

Lillian sa...

Nyyydelig konfirmasjonskort, Hilde!!! Og de rosene var jo bare rett og slett uspiselige! Les: Så vakre at jeg hadde ikke klart å ødelegge dem! :)

Ønsker deg og familien en super kveld - håper vi snart ses igjen! ;-)
Klem!

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din