søndag 29. april 2018

Julekort for April

#julekort-april

Jeg ble, som tidligere nevnt i bloggen, med på en utfordring om å lage ett julekort hver måned hele året igjennom. Og som forrige måned, var det med nød og neppe jeg klarte fristen denne måneden også. 
Det er ikke helt enkelt å komme i noe julestemning for å lage julekort nå som snøen blir mer og mer borte, og mer og mer av plen kommer frem.
Men, det ble nå et enkelt kort, om en ikke så veldig "julete". 
Motivet kommer fra Penny Black og er stemplet med Distress i forskjellige fargenyanser. 
Har også fargelagt bakgrunnen med Distress og svamp. 
En morsom teknikk. 
Tekststemplet kommer fra Papirdesign. 
Ellers meget enkelt pyntet. 
Men, det ble da et julekort av det. 
Så satser jeg på at jeg ikke får det like travelt i slutten av mai ;-)

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en hilsen, så jeg ser at nettopp du har vært innom. 
Ha en flott kveld videre. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din