torsdag 15. februar 2018

Utfordring #94

CMN Utfordring #94
Så var det ny måned og ny utfordring hos Copic Marker Norge. 

Denne gangen ble jeg inspirert av fargen gul. Dette er en farge jeg ikke er så veldig komfortabel med, og har brukt veldig lite, både på kort og også s om fargelegging. Men, utfordringer er jo morsomt, og for da å utfordre meg selv enda mer valgte jeg et motiv som ikke består av folk/figurer. Det har jeg heller ikke gjort så mye av - ikke med Copic tusjene. 
Valgte da en blomsterkurv med flere typer blomster i. Hvor stemplet kommer fra vet jeg ikke, dette er noe jeg har hatt liggende i flere år. På tide å få det brukt litt også.

Jeg har brukt Pion ark og dies fra Wish (sirkel) samt KaBoks (teksten). Jeg har kantet ark med Distress - Mustard seed. Brukt blomster og bånd, samt noen perler. 
Skissen jeg brukte fant jeg på Pinterest. 
Fargene som er brukt: 
Kurv: E29-E27-E25-E21
Gule blomster: YR15-Y17-Y15-Y11
Blå blomster: B24-B23-B21
Rosa blomster: R56-R81-RV34
Grønne blader: YG95-YG93-YG03
Skygger: W7-W5-W2
Innsiden er bygd opp på samme måte som utsiden. Stemplet kommer fra Kort og Godt.

For å komme til utfordringen hos CMN trykk her

Takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en liten hilsen, så stikker jeg innom bloggen din også, om du har. 
Ha en flott dag videre :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din