torsdag 14. desember 2017

Twistpose-holder

Julen nærmer seg med små steg, og man har startet tenke litt på julegaver. 
Noen ganger gir man også litt mindre gaver og en twistpose er jo en fin gave. 
Den er fryktelig kjedelig å se på, men om man lager en innpakning så blir det litt mer ut av selve gaven også. 
Snømannen er et stempel fra North Star Stamp og er selvfølgelig fargelagt med copic. 
Skjerf/vottter/hatt/kost: E49-E47-E43-E41
Snømann skygger/snø: C2-C1
Tekststemplet er fra Papirdesign.

Kantfarget med Distress  Gathered Twigs
Kvistene er stanset ut med dies fra Tim Holtz. 
Har ikke pyntet innsiden - noe man kan velge å gjøre  - lage et skrivefelt f.eks. Noe jeg laget før jeg ga det bort i premie på julebord med jobben min. 
Her er det brukt dies  og fargelagt med Distress. 
Reinsdyr er fra Tim Holtz, det samme er det lengste treet. Det korteste treet er fra LaLaLand.

Takk for at du titter innom :-)

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din