mandag 20. november 2017

40 år

40 år, Gratulerer med dagen😃

Fikk bestilling på et kort som skulle være til en dame som fyller 40 år og som jobbet i butikk som selger klær. 
Tenkte da denne dama jeg har brukt, fra Kenny K.
Fargene er fra Copic og disse har jeg brukt: 
Hud: E11, E21, E00, E94
Skjørt/bluse: V28, V25, V22, V20
Hår: E47, E44, E43, E41
Forkle: E18, E08, YR27, YR24, YR21
På insiden har jeg brukt "charms" klæshengere, og jeg har ganske enkelt klippet til klær, hatt på litt glitter og festet på små prislapper med PaperTagger. 
Er nok tydelig at jeg ikke er klæs-designer, hehe. 

Takk for at du er innom må titter :-)
Legg gjerne igjen en hilsen, så kommer jeg innom bloggen din også. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din