tirsdag 17. oktober 2017

Barnedåp

 Fikk bestilling på et dåpskort denne gangen. Hadde innmari lyst å prøve meg på twisted pop-up, så da ble det det. 
Motivet er stemplet på Copic-papir og fargelagt også med dette. Husker desverre ikke hvor stemplet kommer fra. Det er forholdsvis gammelt, og alle mine gamle stempler ligger løst i zip-lock poser, desverre uten varemerke på. 
Innsidene er stemplet, men ikke fargelagt, da det ble stemplet rett på pyntearket.
Desverre klarer jeg heller ikke finne igjen lappen jeg skrev fargene på. Har nok blitt med i søpla med alle papirrester.  
Skrivefeltet og ramma er hvertfall dies fra Spellbinders. 

Få bilder, men ingenting å gjøre med det, da kortet er sendt til sin mottaker pr post allerede. 
Takk for at du titter innom bloggen min. Skriv gjerne igjen en liten hilsen så ser jeg at du har vært innom - så kommer jeg innom deg også :-)



1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Disse twisted pop-up er så morsomme :) Herlig kort Hilde ♥
Må svare på kommentaren din, ja det var kjempe koselig å se deg igjen.. Alt for lenge siden.
Stor klem fra Elin

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din